سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی: داور بازی پرسپولیس و الدحیل مقتدرانه قضاوت کرد

یک کارشناس داوری درباره قضاوت داور ژاپنی در بازی پرسپولیس و الدحیل توضیحاتی را بیان کرد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور ژاپنی بازی پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم داور مسابقه مقتدرانه قضاوت کرد و یک آموزش مدیریتی برای داوران داشت. او در همه صحنه‌ها نزدیک توپ و بازیکن بود و هیچ صحنه‌ای را از دور قضاوت نکرد. به طور کلی یکی، دو صحنه بیشتر این بازی نداشت. در دقیقه ۴۸ بازی، اسماعیلی فر زمانی که در محوطه جریمه سرنگون شد اعتقاد داشت که پنالتی است، اما داور به درستی محل وقوع خطا را پشت محوطه جریمه تشخیص داد و ضربه کاشته را به نفع پرسپولیس اعلام کرد.  

او افزود: کمک داور اول این دیدار هم خیلی دقیق ۶ مورد از آفساید‌های پرسپولیس را اعلام کرد و او وی‌ای آری قضاوت کرد. حتی آن صحنه‌ای که در دقیقه ۵۱، توپ در آستانه ورود به دروازه الدحیل بود و به درستی اعلام آفساید پرسپولیس شد. همچنین بعدا با مراجعه به VAR می‌توانستید بفهمید که همه این آفساید‌ها درست گرفته شد. اگر چه بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کردند، اما کار کمک داور اول صحیح بود. کارت زردی که در این بازی داد به موقع بود مخصوصا در دقایق پایانی بازی، بازیکنان قطری به دنبال تنش و درگیری بودند و داور ژاپنی با دادن کارت زرد، بازی را مدیریت کرد و نگذاشت به درگیری برسد.  

سلیمانی گفت: گلی هم که پرسپولیس به ثمر رساند صحیح بود و حتی اگر به پای مهاجم پرسپولیس برخورد می‌کرد باز هم در وضعیت آفساید قرار نداشت و درست بود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.