سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید بازی با الدحیل می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری برای ما باشد، اما فقط یک گل زدیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در نشست خبری بعد از برد مقابل الدحیل قطر گفت: از باشگاه الدحیل بابت پذیرایی خوبی که کردند تشکر می‌کنیم. ما با توجه به شرایط خوبی که داشتیم توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم. به هواداران بابت این برد تبریک می‌گویم. از بازیکنان تشکر می‌کنم با وجودی که زیر فشار بودند توانستند بازی خیلی مهمی را ببرند.  

او افزود: با توجه به اینکه در بازی اول نتوانستیم امتیازی به دست آوریم، این دیدار اهمیت بیشتری پیدا می‌کرد. بازی سختی بود. الدحیل یکی از تیم‌های خوب آسیا است. مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارد. نیمه اول خوب بود، چون اجازه ندادیم تیم حریف خودش را پیدا کند. ما دو موقعیت هم داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد.  

گل محمدی تصریح کرد: در مجموع بازی متعادل بود، اما نیمه دوم با توجه به اینکه هدفمان فقط بردن بود و ۳ امتیاز را می‌خواستیم بازیکنان با اراده و عزم خوب بازی خوبی به نمایش گذاشتند. خیلی از دقایق بازی را توانستند مدیریت کنند. موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم شاید بازی می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری برای ما باشد، اما در هر صورت از بردی که آوردیم خوشحال هستیم و باید خود را برای لیگ آماده کنیم و همچنین بازی آینده در لیگ قهرمانان که مقابل استقلال تاجیکستان است.  

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با النصر گفت: شرایط برای این بازی و آن استادیوم اصلا آماده برای برگزاری مسابقه نبود. ما ضرر زیادی در این دیدار داشتیم و نتوانستیم کار خودمان را انجام دهیم و متاسفانه شرایطی که وجود داشت برای ما خوب پیش نرفت. نتوانستیم کیفیتی که داریم را ارائه کنیم. اتفاقاتی هم که در بازی افتاد مثل مصدومیت مهدی ترابی و اخراج میلاد سرلک بر علیه ما شد. امروز کیفیت بازیکنان پرسپولیس را دیدید که در چه حدی بود و وقتی شرایط برای تیم شما مهیا باشد می‌توانند توانایی‌های خود را بروز دهند. امروز هم بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و می‌دانستم و به بازیکنانم ایمان داشتم که در شرایط سخت می‌توانند قابلیت‌های خود را نشان دهند.  

گل محمدی خاطر نشان کرد: تیم ما کیفیت خوبی دارند و همه بازیکنان برای هواداران و آبروی فوتبال ایران می‌جنگند و با شرایط سختی که وجود دارد مبارزه می‌کنند. خیلی از صحبت‌ها را شاید نشود اینجا گفت، اما ما یک گروه خوب هستیم که هدف بزرگی داریم و تنها راهمان برای رسیدن به هدف بزرگ این است که تمرکز داشته باشیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
دروغگو ، آبروی ایران تیم ملی المپیک بود که تو بازیکنان ر و بیرون کشیدی و ازترس شکست اولی با خودت به عربستان بردی حالا منت سر ایرانی ها میزاری
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تیم ملی المپیک کم بازیکن نداره برن با اون آبرو بخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
درود بر یحیی که سالها بدونم حاشیه و اکثراً با بازیکنان خیلی بی نشان تر از استقلال بهترین نتایج را گرفته. و مثل بعضی ها بجای مربیگری دنبال جنجال و حاشیه سازی نیست. خبرنگاران جوان لطفاً منعکس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بعضی ها باید از گل محمدی یاد بگیرند که سالهاست در هر تیمی بوده بدون( جنجال و حاشیه و جوسازی )و با بازیکنان معمولی بهترین بازیها و مقام‌ها را بدست آورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اونموقع ک تمامی مهاجمان بیرون کردی فکر الانم میکردی یحیی اگ مهاجم داشتی ۴ تا تو شاخش بود
آخرین اخبار