سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار میامی:

فعالان فضای مجازی میامی دستاورد‌های نظام را تبیین کنند

آشوری از فعالان فضای مجازی شهرستان خواست تا دستاورد‌های نظام را تبیین کنند و گفت: تحقق این امر مهم، گشایش ذهنی و امید افزایی را به دنبال خواهد داشت.

علیرضا آشوری فرماندار میامی در نشستی با فعالان فضای مجازی در شهرستان میامی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید همکاری هم جهاد تبیین داشته باشند، ابراز کرد: فعالان فضای مجازی وظیفه دارند که در قبال روستا، شهر و استان دستاورد‌های نظام را به مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی گشایش ذهنی را برای مردم باید ایجاد کنند، افزود: مطالبه گری دارای فنون است و باید توسط فعالان فضای مجازی به مردم تبیین شود از سوی دیگر باید تاکید کرد که مثبت اندیشی و مطالبه گری قانونی باعث پیشرفت خواهد شد.

فرماندار میامی با بیان اینکه ما باید ثابت کنیم پیرو فرامین مقام معظم رهبری، که یکی از شاخه‌هایش مثبت اندیشی می‌باشد یک شهرستان رو به پیشرفت خواهیم داشت، ابراز کرد: تمام مشکلات شهرستان با کمک مردم حل خواهد شد.

آشوری با بیان اینکه در راستای اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین نیز رسانه‌ها وظیفه خطیری را برعهده دارند، بیان داشت: انتظاریم داریم فعالان فضای مجازی مجوز‌های لازم را کسب کنند.

وی همچنین بیان کرد: شناسایی دقیق فعالان فضای مجازی و برگزاری دوره‌های آموزشی و سواد رسانه برای رعایت مقررات و تولید محتوای مناسب باید جدی گرفته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.