سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن ویلایی‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن در قالب ایده‌های جدید

بازرس انجمن انبوه‌سازان مسکن گفت: کپی‌سازی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن نباید باشد و باید در پروژه‌ها از ایده‌های جدید از جمله ویلایی‌سازی و معماری ایرانی-اسلامی استفاده شود.

مراد حاصلی در نشست خبری بیستمن اجلاس سراسری انبوه سازان کشور  گفت: دولت با توجه به شعاری که در خصوص ساخت یک میلیون واحد مسکونی داده باید همگام با وزارت راه وشهرسازی  باشد و در این زمینه باید تمامی دستگاه های خدمات  رسان از جمله وزارت نیرو، سازمان ثبت اسناد و وزارت اقتصاد در اجرای  این پروژه ها همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه سریعتر این پروژه ها اجرا شود.

به گفته بازرس انجمن انبوه سازان مسکن، متاسفانه در بسیاری از پروژه های حمایتی و پروژه های نهضت ملی مسکن شاهد کپی سازی و حتی کوچک سازی متراژ پروژه ها هستیم در حالی که ساکنان شهرها و متقاضیان حق دارند که از یک زندگی با بهره وری بالا و مناسب برخوردار شوند بنابراین باید در تمامی این پروژه ها ایده های جدید وارد شود.

او می گوید: بیمه کیفیت در ساخت وسازها همان حلقه گمشده ای است که باید در این زمینه دستگاه ها به ویژه سازمان نظام مهندسی  ساختمان ورود کند و موانع موجود بر سر راه اجرای این پروژه ها برداشته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.