سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه قند مغان و مجتمع باغات کشت و صنعت مغان از ضرردهی خارج می‌شود

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: کارخانه قند مغان و مجتمع باغات این شرکت از ضرردهی خارج می‌شود.

 

صمد بهزاد گفت: مدیریت جدید با توجه به درآمد و افزایش عایدی شرکت احیای واحدهای ضررده همچون کارخانه قند مغان و مجتمع باغات میوه را در دستور کار دارد و به‌زودی هم درباره چگونگی احیای این واحدها و توسعه دیگر واحدهای شرکت تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: طی سالیان متمادی از ظرفیت‌های خالی این بنگاه اقتصادی به‌خوبی استفاده نشده و حتی زمین‌های بایر این شرکت هم بدون استفاده باقی مانده که در این باره با مشاوران و کارشناسان زبده استان برای احیای این زمین‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

او درباره توسعه زراعت چوب در کشت و صنعت مغان گفت: کاشت درخت صنوبر به‌عنوان کشت جدید در حوزه زراعت چوب با هماهنگی سازمان جنگل‌ها هدف‌گذاری شده که تحقق آن زمینه‌ای برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشت و صنعت مغان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان همچنین با بیان اینکه تولید بذور به‌عنوان سود ده ترین محصول در بخش کشاورزی محسوب می‌شود ، افزود: مذاکرات لازم با موسسه گواهی بذر برای تولید چندین بذر استراتژیک در این شرکت صورت گرفته و به‌زودی مراحل مطالعاتی تولید بذور استراتژیک در کشت و صنعت مغان آغاز خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.