سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خارج شدن واحد ۲ نیروگاه حرارتی بیستون از مدار

مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون، از خارج شدن واحد ۲ این نیروگاه، به منظور انجام تعمیرات دوره‌ای برای کسب آمادگی تولید برق برای پیک زمستان خبر داد.

مسعود میرزاعسگری مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون گفت : با خارج شدن این واحد ۳۲۰ مگاواتی، اهم فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای تعمیرات دوره‌ای این واحد شامل تعویض بخشی از لوله‌های سوپر هیت، ری هیت و واتروال، تعویض بخشی از بسکت‌های ژونگستروم، تست و تعمیر هیتر‌های فشار قوی و فشار ضعیف، رفع نشتی دود و سیمانکاری مجدد کانال خروجی GR FAN، چک و الایمنت فن‌های برج خنک کن و رفع مشکل هیتر مازوت شماره یک خواهد بود.

وی افزود: با توکل به خداوند بزرگ و تلاش شبانه روی کارکنان کوشای نیروگاه، مصمم هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات دوره‌ای را انجام و این واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: نیروگاه بیستون قدیمی‌ترین نیروگاه در بین سه استان غربی ایران از جمله کرمانشاه، کردستان و ایلام است.

میراعسکری ادامه داد: نقش اساسی این نیروگاه پایداری شبکه در منطقه غرب کشور است و به تعبیری می‌توان گفت ستون پایدار کننده شبکه برق ایران در غرب کشور محسوب می‌شود .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.