سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از ۲ واحد تولیدی در خراسان جنوبی

معاون وزیر جهاد کشاورزی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از دو واحد تولیدی در شهرستان قائنات و زیرکوه بازدید کرد.

برومندی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در جریان سفر به خراسان جنوبی از دو واحد بسته‌بندی و فرآوری زرشک در شهرستان‌های زیرکوه و قائنات بازدید کرد.

او در بازدید از واحد بسته بندی زرشک در افین شهرستان زیرکوه گفت: تسهیلات بارگاه زرشک و احداث سردخانه که از دغدغه‌های کشاورزان این منطقه است، در وزارتخانه به طور جدی پیگیری خواهد شد.

برومندی در خصوص پیگیری امور مختص به واحد‌های صنایع کشاورزی در ارتباط با برندسازی و معرفی به سازمان غذا و دارو، در جهت حمایت از بهره‌برداران نیز تأکید کرد.


بیشتر بخوانید


معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی با بیان اینکه لازم است برای ایجاد زنجیره ارزش افزوده در دیگر محصولاتی که در خراسان جنوبی وجود دارد، هماهنگی‌هایی با مسئولین ارشد استان صورت گیرد، اظهار کرد: باید در جهت حمایت از تولید و کسانی که در عرصه فرآوری محصولات، بسته بندی و بازاررسانی فعالیت دارند، سیاست‌های حمایتی ویژه‌ای در وزارتخانه تدوین شود.

او ادامه داد: خراسان جنوبی یکی از قطب‌های مهم تولید است و ۱۲ درصد زعفران تولیدی کشور را دارد و همچنین کل زرشک کشور در این استان تولید می‌شود.

برومندی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل برداشت زرشک هستیم قطعاً در خصوص بازدید‌های میدانی که صورت گرفت، سیاست‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.