سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۴۳ هزار ماموریت اورژانس کرمانشاه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از انجام بیش از ۴۳ هزار ماموریت اورژانس کرمانشاه در ۶ ماهه گذشته خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار مأموریت‌های انجام شده در ۶ ماه نخست امسال، گفت : در پارسال مجموعاً ۴۳ هزار و ۳۱۴ مأموریت انجام شده که در سال جاری با رشد ۴.۸ به ۴۵ هزار و ۴۱۱ مورد رسیده است.

وی افزود: در پی مأموریت‌های سال گذشته تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۰ بیمار و مصدومین امداد رسانی شده که این تعداد نیز با افزایش روند ۸.۹ درصدی در ۶ ماه سال جاری به ۴۳ هزار و ۲۸۰ نفر رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه هشت هزار و ۹۴۹ مأموریت با رشد ۴.۴ درصدی در سال جاری مربوط به مأموریت‌های جاده‌ای است، تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی در سال ۱۴۰۱ با ۹ هزار و ۵۷۳ نفر ۹.۹ درصد رشد کرده و در سال جاری به ۱۰ هزار و ۵۲۹ مصدوم رسیده است.

قلعه سفیدی بیان کرده: مجموع مصدومین غیر ترافیکی امسال نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در پی رشد ۸.۶ درصد به ۳۲ هزار و ۷۵۱ نفر رسیده است.

وی به افزایش تعداد تماس‌های گرفته شده با اورژانس، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۱ هزار و ۳۴ تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به سال گذشته ۲.۳ افزایش داشته است.

قلعه سفیدی مطرح کرد: مأموریت‌های بالگردی در سال گذشته با ۴۳ پرواز و ۴۶ مصدوم انجام شد که امسال با ۴۱ پرواز و ۵۰ مصدوم در زمینه پرواز‌ها روند کاهشی و در تعداد مصدومین نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.