سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه‌های آب کلاترزان سنندج

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای ۳۴۰۰ متر عملیات اصلاح و ۶۵۰ متر عملیات توسعه شبکه‌های توزیع آب در نقاط روستایی منطقه کلاترزان سنندج طی ۶ ماه گذشته خبر داد.

محمد فرهاد اظهار کرد: مرمت و بازسازی مخزن ذخیره آب شویشه، احداث حوضچه شیرآلات، احداث اتاقک کلرزنی و خرید و نصب تجهیزات کلرزنی بخشی دیگر از فعالیت‌های انجام شده در آبفا شویشه بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: اجرای مانیتورینگ با خرید و نصب تجهیزات اندازه گیری بر روی مخزن ذخیره و چاه‌های شماره یک و دو شویشه دیگر اقدام انجام شده بوده که در حال حاضر اجرای این کار در ایستگاه‌های پمپاژ شویشه و مخزن ذخیره در این زمینه در سطح استان اقدامی جدید می‌باشد.

وی افزود: اجرای نیرورسانی در مخزن ذخیره شماره یک و دوشویشه، خرید و نصب تابلو برق جهت چاه‌های شماره یک و دو شویشه، اصلاح شبکه آب و فاضلاب به همراه انشعاب در شهر شویشه دیگر اقدامات انجام شده در این شهر بوده است.

فرهاد تصریح کرد: مرمت و رفع نشتی در مخزن ذخیره روستای فطره زمین، بهسازی و لایروبی چشمه‌های آب شرب شویشه، اجرای پروژه آبرسانی در روستای فطره زمین، مرمت و بازسازی ایستگاه پمپاژ روستای علی آباد و خروسه، رفع مشکل کمبود آب روستای آویهنگ و توسعه شبکه توزیع آب در این روستا به متراژ ۶۵۰ متر، رفع مشکل کمبود آب شرب در روستای پیچون با رسوب زدایی در خط انتقال چشمه روستای مذکور به طول ۳ کیلومتر، اصلاح خطوط انتقال چشمه‌های آب شرب روستای عیسی آباد به طول ۲۷۰۰ متر، اصلاح خط انتقال پمپاژ روستای لنگریز به طول ۷۰۰ متر و لایروبی و بهسازی چشمه‌های آب شرب روستای دانیکش دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.