سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار تماس مزاحم تلفنی با اورژانس قزوین

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم.

حسن اسماعیلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم که سبب اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به آمار مأموریت‌های اورژانس استان در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: مجموع مأموریت‌ها شامل ۳۲ هزار و ۹۵۸ مورد است.

وی با اشاره به مأموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی در مدت مذکور افزود: ۲۶ هزار و ۲۷۲ مأموریت غیرتصادفی و ۶ هزار و ۶۸۶ مورد مأموریت تصادفی در این بین انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: از مجموع مأموریت غیرتصادفی، ۱۱ هزار و ۷۷۴ مورد اعزام به بیمارستان، پنج هزار و ۱۵۴ مورد درمان در محل و ۶۴۰ مورد فوتی است.

اسماعیلی گفت: از مجموع مأموریت تصادفی، پنج هزار و ۵۹۴ مورد اعزام به بیمارستان، ۲۰۴ مورد درمان در محل و ۷۱ مورد فوتی است.

سکته قلبی بیشترین آمار عملیات اورژانس قزوین 

وی در پایان تصریح کرد: آمار مأموریت‌های انجام شده مربوط به غرق‌شدگی در ۶ ماه نخست سال جاری برابر ۲۷ مورد، گرمازدگی ۲۱ مورد، تشخیص کرونا ۲۶ مورد، سکته قلبی سه هزار و ۷۰۹ مورد، سکته مغزی ۳۱۶ مورد، تنفسی یک‌هزار و ۱۶۷ مورد، دیابت ۴۹۳ مورد، زنان و زایمان ۱۰۸ مورد، روان ۸۳۰ مورد، خشونت و درگیری یک‌هزار و ۵۳۰ مورد، سقوط از ارتفاع یک‌هزار و ۶۵۴ مورد، سوختگی ۱۶۸ مورد، خودکشی ۴۸۱ مورد، انواع مسمومیت یک‌هزار و ۲۸۸ مورد و ... اعم از ضعف عصبی و شوک عصبی ۱۳ هزار و ۲۱۴ مورد است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در پایان گفت: طی ۶ ماهه سال جاری متاسفانه ۶ هزار و ۱۰۷ مورد تماس مزاحم تلفنی در مرکز اورژانس استان داشتیم که سبب اختلال در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.