سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«سرویس مدرسه تپسی» دست خانواده‌ها را در پوست گردو گذاشت

تپسی دیروز بدون اطلاع قبلی به خانواده‌ها اعلام کرد تا دهم از سرویس مدرسه خبری نیست که این امر باعث سردرگمی بچه‌مدرسه‌ای‌ها و خانواده‌هایشان شد.

سرپرست پشتیبانی این تاکسی اینترنتی گفته ما برای حصول اطمینان از نحوۀ ارائه سرویس، تصمیم گرفتیم با تاخیر این خدمت را ارائه کنیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند و ما هزینه سرویس‌ندادن در این ایام را به حساب تپسی افراد برمی‌گردانیم.

این در حالی است که تپسی از اوایل شهریور با پویش‌های بزرگ تبلیغاتی اعلام آمادگی کرده بود که با قیمتی رقابتی آمادگی ارائه سرویس مدارس برای مشتریان خود را دارد و تا همین چند روز پیش مدام پیگیر واریز وجوه متقاضیان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۲:۴۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
تپسی و اسنپ کمسیون بگیر هستند حاضرند با کمترین قیمت راننده را وادار به بردگی کنند وبرای خود مشتری جذب کنند فکر کنم برای سرویس مدرسه راننده مفت گیر نیاورده
سعید
۱۱:۵۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
من شش سال هست که به عنوان راننده تو ناوگان تپسی و اسنپ فعالیت میکنم حقیقت اینه که شرکت ها روی وضعیت بد اقتصادی رانندگان حساب ویژه ای باز کردند و این ذهنیت غلط براشون به وجود اومده که رانندگان بدون در نظر گرفتن توجیح اقتصادی حاضر به پذیرش هرگونه قیمت گزاری از طرف شرکت هستند ماجرای سرویس مدارس هم با همین نیت شکل گرفت که رانندگان متوجه سوء استفاده شرکت شدند و حاضر به همکاری نشدند با این توضیح چیزی که دست مردم رو توی پوست گردو گذاشت تنها بی اخلاقی تپسی نبود فرصت طلبی مسافرین هم دخیل بود امیدوارم شرکتها از این ماجرا درس گرفته باشند که پروژه بَرده داری تضمینی برای خدمات رسانی نیست پیشنهادم به مسافرین محترم اینه که دست بچه هاتون رو بگیرید شخصا ًببرید مدرسه همونقدر که براتون مهمه هزینه های زندگیتون رو مدیریت کنید برای رانندگان هم اهمیت داره بزرگوار
مجید
۰۱:۲۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
هم وطنان گرامی اصلا ذاتا امکان چنین خدمتی در شرایط فعلی امکان پذیر نبوده و نیست و نخواهد بود چون هزینه سفر به شدت در حال افزایش است و هر ماه تورم داریم و در طول سال تحصیلی بیش از نود درصد فقط سال گذشته تورم داشتیم و امسال بعد از انتخابات رو میشود چند درصد تورم داریم و راننده بیچاره که نباید تاوان بدهد و در نهایت وقتی راننده دیگر خدمات را ارائه نکند و با تپسی قطع همکاری کند میتواند با اسنپ که صد برابر تپسی درخواست دارد همکاری کند و سرویس مدارس بسیار پر مسئولیت است و یک سال تحصیلی در راس ساعت خاص جابجایی از چند مقصد به چند مبدا مختلف کار شاقی است که راننده ها تمایلی به آن ندارند و دوست دارند ساعت کارشان تحت کنترل خودشان باشد و در نهایت اصلا طبق قوانین تپسی ارایه خدمات به زیر ۱۵ سال ممنوع است مگر با حضور همراه بالای ۱۸ سال
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
هرکسی به کرایه تاکسی های اینترنتی عتراض داره به ازکف خیابان ماشین یگیره سه برابر تاکسی اینترنتی کرایه میگیرن
صادقی
۱۵:۵۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
متاسفانه تپسی از اعتماد مردم سواستفاده کرد
منجر به بی نظمی و مشکلات عدیده ای برای خانواده ها شد
و به دلیل عدم توانمندی در به سرانجام رساندن این کار که قطعا ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی است،‌موضوع سرویس های اینترنتی مدرسه در ایران را برای همیشه به فراموشی سپرد چون دیگر مردم اعتماد نخواهند کرد. و عجیب تر اینکه تپسی در مرحله اول پیش پرداخت گرفت و پس از دوهفته با اعلام قطعی تخصیص سرویس ،‌کل مبلغ را دریافت کرد و اینگونه معامله نهایی شده تلقی می شود. با پی گیری و شکایت حقوقی در دادسرا امکان دریافت خسارت های سنگین با اعلام مشکلات روحی به فرزند، اختلال در یادگیی و حواس ،‌اختلال در محل کار والدین به دلیل عدم تعهد تپسی به تعهدات و موارد مشابه وجود دارد. و جمله آخر اینکه امروز در دادسرای ونک شکایت رسمی از تپسی را ثبت کردم و مطالبه خسارت سنگین کردم . تپسی به زودی خواهد فهمید بازی با اعتماد عمومی مردم یعنی چه. موفق باشید
علی
۲۲:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
تو خودتم دنبال تاکسی ارزان بودی که رفت توو پاچت آره آدم به ظاهر خوب
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سکوی تپسی باید از دستش شکایت کرد قبل این موضوع هم سرورهاش هک شده بود واطلاعات مردم فاش شد
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
مترو که هست
پدر بیچاره
۱۴:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
در میان این دریای پرتلاطم مشکلات کوچک و بزرگ که با آنها دست به گریبان هستیم یه شرکت اومده و ادعا کرده که با هزینه کمتر برای مدرسه سرویس ارائه میده و با فشار و اصرار همون اول تمام پول را از ما گرفتند، اصولاً اگر جایی اول پول را از شما گرفتند بدونید که دیگه شما اهرمی برای دفاع از حقوقتون ندارید. خلاصه حدود 10 میلیون تومان پول ناقابل که با هزار بدبختی جور کردیم را واریز کردم به حساب این شرکت کلاه بردار، روز اول مهر که کلاً منکر ارائه سرویس بودند و گفتند از روز سوم شروع میشه، بعد از یک تماس که 20 دقیقه منتظر برقراری ارتباط با اپراتور بودم گفتند که تا آخر امروز (یکشنبه) بهتون پیام میدیم و ساعت 10 شب همین پیامی که تصویرش را گذاشتید دادند و ما رو درگیر خیابونهای پر ترافیک کردند و بخاطر تاخیر برای حضور در محل کار کلی حرف بارم شد. حالا بعدازظهر که بچه از مدرسه تعطیل میشه بماند که باید دست به دامن پدربزرگش بشیم. اون هم نه یک روز که فعلا تا یک هفته باید همین داستان رو داشته باشیم. عذرخواهی که بلند نیستند اپراتورهاش طلبکارند ازت. کسی هم نیست که به دادمون برسه. خدایا خودت ظهور کن
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سلام من راننده تپسی هستم اوایل کلی از ما مدرک برای ثبت نام سرویس میخواستن که خیلیا وقتشو نداشتن جم کنن این مدارک خیلیا انصراف دادن بعد شرکت قبول کرد که مدارک نیارید و وقتی ام نوبت انتخاب سرویس شد چهار تا دانش آموز از مدارس مختلف با چهار ادرس مختلف تو سیستم‌ که هیچ راننده ای اینو قبول نمیکنه
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
تاسف برانگیز اینکه هنوز هم مدیران تپسی متوجه مشکلی که ایجاد کرده اند نیستند و فقط به بازگشت هزینه استناد می کنند.
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
در خصوص این مطلب که واقعا درست است. نکته دیگر اینکه از همان ابتدا در توضیحاتی که در تماس با شماره پشتیبانی 1630 اعلام می گردید، اظهار می کردند که هزینه سرویس در 4 قسط دریافت می شود . اما بعد از نهایی شدن ثبت نام اعلام نمودند که کل هزینه نقدا باید ابتدا واریز شود. همچنین امروز صبح هم که از اپلیکیشن می خواستم ماشین بگیرم، پیام خطای سرور می داد و به این طریق هم نتوانستم برای مدرسه فرزندم ماشین بگیرم.
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
چرا بدون اخطار قبلی همچین کاری را کردن باید بررسی بشه ودرصورت سهل انگاری جریمه کردند
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
الان مردم باید شعور داشته باشند و از این اپلیکیشن استفاده نکنند...
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بهتر - تپسی اصلا نمی ارزه فقط پول میگیره بهتره از اتوبوس استفاده کنید
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
اگر اتوبوس درست ودرمون بود سرویس نمیگرفتن ،
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
هنوز هم مینی بوسهایی برای سرویس هستند ون هم همینطور قیمتها کمتر هم هست
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خوب بدنامی شرکتی از اینجا آغاز میشود همین کارهاست که سبب رشد رقیبان میشود