سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از زندان مرکزی یاسوج

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از مرکز یادگیری مشارکتی در زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.

 معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در کلاس‌های مهارتی و فرهنگی مرکز یادگیری مشارکتی زندان مرکزی یاسوج از فعالیت‌های ارزشمند آنان در زمینه‌های مختلف تقدیر کرد وگفت: یادگیری مهارت‌های مختلف فرصتی برای درآمدزایی زندانیان و کمک به آن‌ها در کنار آموزش سواد و پایه است.  

عبدی با بیان اینکه این مراکز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد و اداره کل زندان‌های استان در راستای آموزش سواد و مهارت به زندانیان راه اندازی شده است افزود: گسترش مراکز مشارکتی با هدف توانمند سازی و ایجاد فرصت شغلی برای افراد بی سواد و کم سواد در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال از رویکرد‌های نهضت سواد آموزی است.

معاون سلامت اداره کل زندان‌های استان هم گفت: مراکز یادگیری مشارکتی فرصت خوبی برای پرکردن اوقات فراغت زندانیان است تا بتوانند با آموزش سواد و حرفه آموزی در آینده شغل مناسبی داشته باشند.

خیرالله خوش قدم افزود: ۱۹ نفر بی سواد در سال گذشته در زندان‌های استان شناسایی و تحت آموزش قرار گرفتند و در کنار آموزش به سایر زندانیان علاقمند نیز آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نیز ارائه شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان هم با اشاره به اینکه آماده سازی چنین مرکزی از دغدغه‌های همیشگی مسئولان زندان بوده است افزود: سواد آموزی و آموزش در زندان با جدیت پیگیری می‌شود و با راه اندازی این مرکز خدمات ارزنده‌ای به زندانیان ارائه می‌شود.

حمزه باقری نژاد افزود: به همه زندانیانی که در دوره‌های آموزشی شرکت کنند گواهی مهارت ارائه و پس از آزادی نیز تسهیلات با سود ۴ درصد داده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.