سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا آخرین فرصت داوطلبان مجلس برای رفع نقص مدارک است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر داشتن کُد رهگیری برای ثبت‌نام نهایی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبانی که مدارک آن‌ها ناقص است تا دوم مهرماه فرصت اقدام و پیگیری برای رفع نقص مدارک خود را دارند.

محسن حسین‌میرزایی اظهار کرد: داوطلبانی که در فرصت مقرر در قانون، اقدام برای رفع نقص مدارک خود کنند دوباره از سوی مراجع مربوطه مدارک آن‌ها بررسی و از سوی وزارت کشور اعلام نتیجه می‌شود و کسانی‌که مدارک آن‌ها در این مرحله کامل باشد کُد رهگیری دریافت می‌کنند.

وی افزود: داشتن کد رهگیری برای ثبت‌نام قطعی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است که ۲۷ شهریور تا دوم مهرماه آخرین مهلت برای رفع نقص و مغایرت مدارک متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و آماده شدن برای ثبت‌نام قطعی در ۲۷ مهرماه است.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه تمام اقدامات برای رفع نقص مدارک به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار داشت: بارگذاری مدارک و ارائه سند جدید دال بر صحت مدارک، به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بعد از بارگذاری مستندات جدید در سامانه وزارت کشور، استعلام‌های لازم دوباره از مراجع شش‌گانه انجام و اعلام نتیجه می شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری که از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است نصب‌العین همه برگزارکنندگان انتخابات در استان است.

وی با تاکید بر رعایت مُر قانون و حفظ امانت‌داری از رای مردم به‌عنوان حق‌الناس ادامه داد: تلاش می‌شود به فضل الهی، مردم ولایت‌مدار و غیور چهارمحال و بختیاری با حضور پر شور و نشاط در پای صندوق‌های رای با مشارکت خود برای استان افتخار آفرینی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.