معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برابر قانون ۲ هفته قبل از ثبت‌نام نهایی داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل شود.

محسن حسین‌میرزایی در حاشیه سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات از سیزدهم مهرماه جاری گفت: در جلسات قبلی ستاد انتخابات استان و در دوره‌های آموزشی و مکاتبات انجام شده، به فرمانداران تاکید شده در انتخاب معتمدان برای معرفی به هیات‌های نظارت از اقشار مختلف مردم و نیز از گستره شهرستان استفاده شود.

وی افزود: همچنین تاکید شده است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از قشر‌های مختلف و از سطح تمام شهرستان در بین معتمدان نماینده وجود داشته باشد، زیرا مردم میدان‌دار اصلی در انتخابات هستند.

حسین‌میرزایی در ادامه به نقش مهم و حساس هیات‌های اجرایی در برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و برابر چهار راهبرد ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست اصلی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: برای اجرایی شدن این مهم، هیات‌های اجرایی نقش اساسی بر عهده دارند و فرمانداران در انتخاب و معرفی معتمدان به هیات‌های نظارت باید دقت نظر و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند و مُر قانون را با جدیت مراعات کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت آموزش اظهار داشت: در جلسه سیزدهم این ستاد بر لزوم آموزش تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات و آموزش در همه سطوح تاکید شد.

وی گفت: هر چه آموزش‌ها گسترده و هدفمند باشد به‌طور قطع در برگزاری مطلوب انتخابات تاثیر مثبت خواهد داشت.

حسین‌میرزایی به لزوم ادامه بازدید‌های مستمر و هدفمند گروه بازرسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از فرمانداری‌ها و تهیه طرح امنیت و اطلس امنیت انتخابات اشاره و تاکید کرد: در این نشست قرار شد جلسات کمیته‌های ستاد انتخابات استان به‌صورت جدی و مستمر نشست‌های خود را برگزار و گزارش فعالیت‌ها را در جلسات ستاد انتخابات استان ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار