سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی خبر داد

راه اندازی کتابخانه سیار و اتوبوسی در سطح استان/مکان یابی زمین برای احداث دو باب کتابخانه در تیمورلو و آذرشهر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، از راه اندازی کتابخانه سیار و اتوبوسی در سطح استان خبر داد و گفت: به منظور بهره مندی مندی مردم از کتاب و همچنین کمک به کتابخانی و افزایش سرانه مطالعه، کتابخانه سیار در سطح استان راه اندازی می‌شود.

بابایی در جلسه کتابخانه‌های آذرشهر در تیمورلو با بیان اینکه در طول سال جاری، ۱۳ پروژه احداث، بهسازی و بازطراحی کتابخانه‌های عمومی در آذربایجان شرقی تعریف شده است گفت: در دولت سیزدهم فرهنگ به ویژه توسعه کتابخانه‌های عمومی مورد توجه است. 

فرماندار شهرستان  آذرشهر نیز با اشاره به فرسوده بودن برخی کتابخانه‌های شهرستان گفت: ساختمان اکثر کتابخانه‌های شهرستان فرسوده است و نیاز به بازسازی، بهسازی و یا احداث کتابخانه جدید است. 

محمودیان افزود: به لحاظ فرسوده بودن کتابخانه تیمورلو و واقع شدن در مسیر، در صورت تامین اعتبار از طرف کتابخانه‌های استان، شهرداری تیمورلو آماده مکان یابی و واگذاری زمین برای احداث کتابخانه در شهر تیمورلو است. 

در این جلسه تصمیماتی جهت واگذاری زمین به متراژ ۴۰۰ مترمربع جهت احداث کتابخانه جدید شهر تیمورلو توسط شهرداری تیمورلو با کمک خیرین و همچنین توسعه و تجهیز کتابخانه ممقان، پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها تا یک ماه آینده و واگذاری زمین توسط اداره مسکن و شهرسازی به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع جهت احداث کتابخانه استاندارد در آذرشهر اتخاذ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.