سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور در سازمان ملل دیوار اسلام هراسی غرب را از بین برد

کنعانی مقدم گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل دیوار ظلم و ستم و اسلام هراسی غرب را از بین برد.

حسین کنعانی مقدم، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرصت بسیار خوبی بود که رئیس جمهور به نمایندگی از مردم ایران فریاد‌های خود را بر سر آمریکا بکشد همان‌طور که تاکید امام خمینی (ره) بر این بود که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

وی ادامه داد:  رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل دیوار ظلم و ستم آمریکایی‌ها را از بین برد و این باعث شد که فضای سنگینی که رژیم صهیونیستی و آمریکا در زمینه ایران  و اسلام هراسی دنبال می‌کردند را به خوبی تبیین کند و افکار عمومی جهان را نسبت به حقایقی که وجود دارد روشن کند.

کنعانی مقدم بیان کرد: این سفر بار سنگینی را از روی دوش مسئولان ما که تحریم‌ بودند، برداشت و بار سنگین خدمت به مردم، مسئولیت پذیری و گام برداشتن در مسیر رضایت خدا را سنگین‌تر کرد لذا رئیس جمهور به خوبی توانست از این فرصت استفاده کند و بعد از این سخنرانی رسانه‌های غربی در یک انزوای سیاسی به سر می‌برند و هنوز نتوانستند موج سنگین شکستن این دیوار استکبار را قبول کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل و نقشه خاورمیانه جدید اظهار کرد: شیمون پرز ۲۰ سال قبل کتابی با عنوان خاورمیانه جدید نوشته است و در آن آرزو‌های رژیم صهیونیستی در زمینه تشکیل خاورمیانه جدید را بیان کرد، اما طرح‌های آن‌ها برای تجزیه  غرب آسیا به خصوص تجزیه ایران با شکست مواجه شد به نحوی که آنها به اجبار در سازمان ملل اقداماتی خارج از عرف دیپلماتیک انجام دادند که نشان از استیصال رژیم صهیونیستی دارد و این خود گواه خوبی بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در اغتشاشات سال قبل است.

وی گفت: قوانینی که کنگره آمریکا تحت عنوان قانون مهسا تصویب کرده به خوبی نشان می‌دهد که آمریکا در اغتشاشات سال قبل نقش پررنگی داشته است. جمهوری اسلامی ایران استراتژی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را جز اصلی‌ترین راهبرد‌های خود قرار داده و تا امروز هم این موضوع به خوبی ثابت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.