سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید مرادی را بیشتر بشناسید

در هر زمینه‌ای که می‌توانید در راه پیروزی اسلام قدم بردارید.

در وصیت نامه شهید مرادی آمده است:

پدر و مادر عزیزم، اول سخنم باشماست: برای من گریه نکنید! مخصوصاً شما مادر عزیزم که خیلی هم شما را دوست دارم.

اگر فرزند حقیرتان سعادت شهادت داشت هیچ آزرده نباشید و افتخار نمایید که چنین فرزندی تحویل جامعه داده اید که مردانه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کند و در این راه از تقدیم جانش باکی ندارد.

مگر خون ما از خون شهیدانی، چون بهشتی و باهنر و رجایی و ... رنگین‌تر می‌باشد؟ برادرانم! اگر می‌خواهید روح من از شما راضی باشد، مرا ببخشید و حلالم کنید.

پدر و مادر عزیزم، از شهادت من ناراحت نشوید زیرا راه خود را شناخته ام چرا که حضرت علی (ع) می‌فرمایند: «شهادت دری است از در‌های بهشت که فقط روی اولیاء خاص خدا باز می‌شود».

 در آخر چند وصیت دارم و از شما می‌خواهم حال که لشکر اسلام به رهبری امام خمینی (ره) به سوی الله پیش می‌رود، اسلحه بر زمین افتاده مرا بردارید و در هر زمینه‌ای که می‌توانید در راه پیروزی اسلام قدم بردارید و شما‌ای مادرم! مانند کوه استوار باش و مقاومت کن و لحظه‌ای از نام و یاد خدا غافل مباش و شما‌ای خواهرانم! زینب گونه باشید و با ناملایمات دست و پنجه نرم کنید.

از تمام برادران و خواهران و دوستان می‌خواهم اگر طلبی از من دارند یا حرکتی ناخوشایند و یا آزاری از من دیده اند حلالم کنند.

از شما پدر و مادرم می‌خواهم اگر جسد من به دستتان رسید هرکجا راحت بودید همانجا دفن کنید و اگر به دستتان نرسید، به خاطر این موضوع اصلاً ناراحت نباشید، چون بودن و نبودن جسد و جسم خاکی من فرقی نمی‌کند. اصل روح انسان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.