سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۶/۱ درصدی برق تحویلی به صنایع انرژی بر کشور

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در گرم‌ترین تابستان ۱۱ سال اخیر، برقی که به صنایع انرژی بر کشور تحویل دادیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶/۱ درصد رشد داشت.

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه امسال با افزایش زود هنگام دمای هوا در کشور و در نتیجه با رشد دو برابری مصرف برق نسبت به سال گذشته مواجه شدیم اظهار داشت: امسال مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: خوشبختانه میزان برق تحویلی به صنایع انرژی بر کشور در شش ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶/۱ درصد رشد داشت و این عدد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نیز رشد ۱۹/۲ درصدی را نشان می‌دهد.

سخنگوی صنعت برق در ادامه تصریح کرد: میزان برق تحویلی به صنایع انرژی بر در ۴ ماهه گرم امسال نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۵/۵ درصد رشد داشت.

وی در ادامه افزود: امسال برق تحویلی به مشترکان صنعتی کوچک و کارگاه‌های صنعتی به طور کامل و‌بدون محدودیت تامین شد.

رجبی مشهدی در پایان با اشاره به شرایط تامین برق صنایع در دوره مدیریت مصرف امسال گفت: سهم صنایع فولادی ۱ درصد، سیمان ۳/۶ درصد، صنایع فلزی ۹ درصد و خودروسازی ۸/۵ درصد بوده و خوشبختانه تابستان امسال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در بسیاری از کالا‌های تولید شده میزان تولید از تقاضای بازار بیشتر بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.