سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده سپاه:

۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ایران توطئه می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای به صورت شبانه روزی علیه ایران مشغول توطئه و برنامه‌سازی هستند.

سردار محمدرضا نقدی در همایش فرهنگیان استان یزد گفت: آمریکا و استکبار جهانی در کنار شبکه تلوزیونی و کانال ماهواره‌ای و هزاران شبکه مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی و ایجاد کردند که قصد دارند با فتنه‌های شوم فرهنگی و رسانه‌ای جوانان ما را گمراه کنند.

وی به اهمیت بصیرت و هوشیاری نسل جوان علیه توطئه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس بین نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی است و فرهنگیان نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه آن چیزی که می‌تواند ما را در تربیت نسلی آینده ساز کمک کند فرهنگ دفاع مقدس در مدارس است افزود: شخصیت‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای دفاع مقدس نظیر شهیدان باکری، متوسلیان، میثمی و بروجردی باید به دانش‌آموزان و جوانان معرفی شوند.

نقدی، آموزه‌های دفاع مقدس را الگوهایی مناسب و کاربردی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه امروز کشور دانست و بیان کرد: دشمن‌شناسی از دیگر لازمه‌های هدایت جوانان امروز است و امروز باید مردم و مسئولان در کنار فرهنگیان رسالت ملی و دینی خود را با دقت انجام دهند .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران در ادامه با اشاره به اهمیت شناخت توطئه دشمنان در فتنه‌های اخیر گفت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته علی‌رغم وجود شاهدان عینی، مستندات تصویری و بررسی‌های کارشناسی سعی داشته و دارند به دروغ فوت مهسا امینی را جنایت نظام اسلامی معرفی کنند و جوانان ما را به نظامشان بدبین و فریب دهند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران امروز صاحب رسالتی عظیم و مامور برداشتن پرچم عدالت خواهی در جهان است تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارد با فتنه توطئه‌های شوم مختلف ارزش‌های اسلام ناب محمدی را کمرنگ و ملت ایران را از این مسیر دور کنند.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان در طول دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده‌اند و عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند گفت: استان یزد بیش از ۱۰۰ شهید فرهنگی دارد و حدود ۲۵ درصد شهدای استان از دانش‌آموزان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.