حجت الاسلام سعادت فر گفت: در صورتی کودکان و نوجوانان در آینده طعم موفقیت و سربلندی را می چشند که توانایی مدیریت در سختی‌ها را آموزش دیده باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به آخرین دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب، گفت: اعتماد به غرب باطل است چرا که آن ها در هر فرصتی برای لطمه به کشور استفاده می کنند.

او افزود: عبرت تاریخ شدن دولت یازدهم و دوازدهم به خاطر اعتماد به غرب بود و منفعت طلبی برخی‌ها باعث شد مشکلات زیادی برای کشور پیش بیاید.

امام جمعه بافق تصریح کرد: وقایع خوزستان، قطعی بی برنامه و مکرر برق و برجام اگر با مدیریت و برنامه ریزی صحیح صورت گرفته بود، امروز این مشکلات را نداشتیم.

حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: مسئولانی که این اوضاع و مشکلات را برای کشور فراهم کردند باید در برابر رهبری و پیشگاه مردم عذر خواهی کنند و قوه قضائیه به تخلفات آنان رسیدگی کند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه خانواده در مدیریت فرزندان و تربیت اسلامی آنان، افزود: خانواده‌ها اجازه دهند فرزندانشان تجربه رویارویی با مشکلات را داشته باشند و با نظارت خود آنان را در برابر مشکلات قرار دهند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: اگر می‌خواهید فرزندانتان در آینده طعم موفقیت و سربلندی را بچشند باید توانایی مدیریت در سختی‌ها را آموزش دیده باشند.

او افزود: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای بلای جان خانواده‌ها شده است و خطر بزرگی برای انحطاط خانواده محسوب می‌شود.

امام جمعه بافق گفت: دشمن از طریق همین شبکه‌های گسترده ماهواره برای نابود کردن جامعه اسلامی می‌کوشد و سعی دارد نام مقدس خانواده را که از واژه مادر و حیا تشکیل شده بی مفهوم سازد.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: مسئولان پاتوق‌های شهر را مدیریت کنند و نگذارند فساد و فحشا در آن رسوخ کند چرا که زیبنده شهر دارالشجاعه نیست.

تشریح شاخصه‌های جوان طراز انقلاب، گرامیداشت روز مباهله و میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار