سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۷۹ کامیون در یک روز در مرز پرویزخان

مدیر کل گمرک پرویزخان گفت : تخلیه و بارگیری کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و تانکر‌های ترانزیت سوخت در مرز پرویزخان دیروز به ۲ هزار و ۷۹ دستگاه رسید.

قاسم مطلبی مدیر کل گمرک پرویزخان گفت : از مجموع کامیون‌های کالا و ترانزیت دیروز ۴۵۹ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادراتی و تعداد یک هزار و ۵۵۶ دستگاه هم مربوط به تانکر‌های سوخت رسان و مابقی هم در سایر رویه‌های گمرکی تخلیه، بارگیری یا ترانزیت شده بوده که در گذرگاه مهم و راهبردی پرویزخان تخلیه و بارگیری شده است.

وی اظهار کرد: مرز رسمی پرویزخان از مهم‌ترین مرز‌های تجاری با کشور عراق و شاهراه اقتصادی و نبض صادرات تپنده غرب کشور است که سالانه حجم تجارت خارجی این گذرگاه راهبردی از سه میلیارد دلار در سال عبور می‌کند.

مدیرکل گمرک پرویزخان ادامه داد: این میزان صادرات و تردد تانکر بیشترین میزان تردد کامیون طی ماه‌های گذشته در این مرز بوده که روز گذشته افزایش قابل توجهی داشت.

مطلبی ادامه داد: مرز رسمی پرویزخان مرزی بسیار مهم از نظر مبادلات تجاری و مرزی و مسافری بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق است و همواره با تعامل با مدیر مرز عراق این مرز در طول ۲ سال گذشته بدون یک روز تعطیلی به کار خود ادامه داده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.