سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

اعتبارات پروژه‌های آبی کردستان ۱۸۰ درصد داشته است

آریانژاد گفت: طی دو سال اخیر حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های این شرکت اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به قبل از دولت سیزدهم ، ۱۸۰ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اظهار داشت: کلیه اعتبارات مصوب و تخصیص یافته طرح‌های ملی، ملی‌استانی و استانی این شرکت پیشرفت چشمگیری داشته است.

 آرش آریانژاد  افزود: اعتباری که برای پروژه‌های آبی این استان در دولت سیزدهم (سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) مصوب گردید بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال است.

او ادامه داد: طی دو سال اخیر حدوداً ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های این شرکت اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به سال‌های قبل از دولت سیزدهم ، رشد ۱۸۰ درصدی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اضافه کرد: اعتبارات مصوب محقق شده در طرح‌های ملی و ملی استانی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌باشد، این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل گردد و بعد از این نیز چشم‌انداز‌های روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان و جهت اتمام کامل پروژه‌های حاضر، رقم خوهد زد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.