سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۳۱ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در روز جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن عاطفه‌ها در استان ۳۱ پایگاه پیش بینی شده است.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : از مجموع این تعداد پایگاه ۶ پایگاه در شهر کرمانشاه استقرار دارد که در مناطقی، چون خیابان مدرس، درب پاساژ پارسیان پایین‌تر از بازار شهرستانی، درب اداره منطقه سه شهرداری در میدان فردوسی، میدان شهرداری سابق درب مسجد معتضدی، درب مسجد جامع و مسکن و بلوار گل‌ها جنب کیوسک پلیس واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن امسال با شعار آینده ساز باشیم برگزار می‌شود اضافه کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز‌های ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه در استان کرمانشاه آماده جمع آوری کمک‌های جنسی و نقدی شهروندان برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه نیز در مصلای نماز جمعه پایگاه‌هایی دایر و نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام خواهند کرد.

علاوه بر کمک‌های نقدی و جنسی مردم نوع‌دوست و خیرین استان کرمانشاه همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ در تأمین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند.

ترکمانه با بیان اینکه علاوه بر این دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان و مراکز نیکوکاری که با این نهاد همکاری دارند نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی مردم نوع دوست استان هستند تاکید کرد: مردم نوعدوست استان کرمانشاه سال گذشته با اهدای بیش از ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در جشن عاطفه‌های مشارکت داشتند.

وی با قدردانی از مشارکت خوب مردم نوعدوست استان در این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این جشن ظرف کوتاهترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هر ساله با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان کم برخوردار و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه علاوه بر توزیع این کمک‌ها خود مبالغی را نیز هر سال برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد پیش بینی می‌کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.