مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : ۶۵ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در مدارس سمپاد و نمونه دولتی پذیرش شدند.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : ۶۵ دانش آموز تحت حمایت این نهاد در مدارس سمپاد و نمونه دولتی راه یافته که از این تعداد، چهار دانش‌آموز دختر در مدارس فرزانگان تیزهوشان و مابقی در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد مبارک نشان‌دهنده تلاش و همت بالای فرزندان تحت حمایت این نهاد است عنوان کرد: از آنجایی که تحقق اهداف و حصول نتایج مطلوب مستلزم حمایت بیش از پیش خیرین و کمیته امداد حضرت امام (ره) بوده، موفقیت این دانش‌آموزان مایه افتخار و ایجاد انگیزه خدمت رسانی جهادی هر چه بیشتر برای کارشناسان دلسوز و پر تلاش است.

ترکمانه گفت: در تلاشیم با استعداد یابی و شناسایی نخبگان و حمایت ویژه از این دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف اعم از آموزش، تجهیز امکانات، معیشت و نشاط فکری بتوانیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی تعداد زیادی از فرزندان کم برخوردار جامعه باشیم و این امر مهم به طور یقین نیازمند همکاری و دغدغه‌مندی مسئولین متعهد و برنامه ریزی تخصصی و مدبرانه توسط این نهاد مقدس است.

وی بیان کرد: ۴۳ دانشجو، طلبه و دانش آموز نخبه و دارای استعداد برتر تحت حمایت این نهاد توسط مرکز نیکوکاری «سمت خدا» به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی (ع) اعزام شدند.

ترکمانه گفت: برای تحقق این امر خداپسندانه مبلغ ۸۶ میلیون تومان اعتبار در قالب کمک هزینه بلاعوض از سوی مرکز نیکوکاری «سمت خدا» به این افراد تقدیم و بخشی از موانع انجام این سفر جهت نخبگان تحت حمایت این نهاد رفع شد.

وی افزود: تلاش در جهت بالا بردن فرهنگ اعتقادی عزیزان تحت حمایت رسالتی سنگین بر دوش این نهاد بوده که از خداوند منان توفیق این امر را مسئلت می‌کنیم.

ترکمانه گفت: حضور خیرین و مراکز نیکوکاری فعال همواره مایه دلگرمی کمیته امداد امام (ره) بوده و امیدواریم در سال‌های آینده با برنامه ریزی و حمایت دو چندان شاهد اعزام بخش وسیع‌تری از فرزندان این نهاد باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.