سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور آگاهانه مردم در انتخابات تیری بر قلب بدخواهان نظام اسلامی است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در عرصه انتخابات، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

محسن حسین‌میرزایی در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در عرصه انتخابات، توطئه‌های دشمن را خنثی و تیری بر قلب و دل بدخواهان نظام اسلامی است و ملاک عمل برگزارکنندگان امر انتخابات، اجرای مُر قانون است.

وی افزود: رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت پرشور و با نشاط مردم در انتخابات، از راهبرد‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید زمینه عملیاتی کردن آن‌ها فراهم شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات امین مردم هستند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت امر حضور مردم در پای صندوق‌های رای، باید با هرگونه تخلف برخورد و همچنین با پاسخ به مطالبات مردم، زمینه هرگونه گلایه‌مندی در شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهر‌ها و روستا‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: نارضایتی‌ها، مانعی برسر راه افزایش مشارکت است به همین دلیل باید با همراهی و همکاری همه دلسوزان نظام زمینه نارضایتی‌ها برطرف شود.

حسین میرزایی گفت: بی‌طرفی مطلق برگزارکنندگان در امر انتخابات، ضمن تقویت اعتماد مردم موجب افزایش مشارکت نیز می‌شود.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران تلاش کنند از تبلیغات پیش از موعد قانونی برخی داوطلبان احتمالی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیشگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات له و علیه کسی خلاف شرع، قانون، اخلاق است و فرمانداران باید پیشگیری لازم را در این خصوص داشته باشند.

حسین میرزایی با تاکید بر انتخاب افراد مجرب و آشنا به قانون انتخابات در شعبه‌های رای‌گیری خطاب به فرمانداران گفت: با توجه به اهمیت بحث ارتباطات در امر انتخابات؛ فرمانداران در زمینه برخی مشکلات شعبه‌های رای‌گیری با مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات استان ارتباط مستمر داشته باشند و نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.
وی گفت: انتخابات فرصتی است برای تبیین آرا و اندیشه بنیانگذارانقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و نیز انتخابات باید منجر به وحدت و انسجام بین مردم و تقویت نظام اسلامی شود و باید گفتمان دینی و انقلابی به گفتمان اصلی و غالب در جامعه تبدیل شود.
حسین‌میرزایی بر ضرورت ایجاد بستر سالم، آرام، قانونمند و شفاف برای انتخابات و پیشگیری از هر فعل و قولی که موجب ملتهب شدن فضا شود، تاکید کرد.
وی، نظام اسلامی، ولایت و رهبری و آرمان‌های شهدا را به عنوان خط قرمز عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.