سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب و نگهداری عضو داوطلب، اولویت مهم جمعیت هلال احمر

معاون حقوقی جمعیت هلال احمر گفت: جذب، آموزش، ساماندهی و نگهداری نیرو‌های جوانان و داوطلب یکی از برنامه‌های بسیار مهم و ضروری این جمعیت است.

علی درویش پور معاون حقوقی و امور هماهنگی استان‌های جمعیت هلال احمر در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمان که با حضور اعضای هیئت مدیره، شورای معاونین و روسای شعب در مرکز استان برگزار شده بود، گفت: طی ۲ سال اخیر خدمات گسترده‌ای از نوع امدادونجات، بهداشت و درمان، فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین المللی ارائه شده است.

او در ادامه به تبیین راهبرد‌ها و تحقق اهداف کلی جمعیت هلال احمر، تعیین شاخص‌های مناسب، ساختار‌ها و ظرفیت ها، رصد و ارزیابی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان‌ها در راستای برنامه و اهداف جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بین ۱۹۲ جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ جزو ۵ جمعیت برتر دنیاست.

درویش پور تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران در سال ۲۰۲۲ به پاس خدمات شایسته و بشردوستانه، موفق به کسب جایزه معتبر بین‌المللی‌هانری داویسون شد.

او بیان کرد: هم چنین طی امسال به پاس خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در امدادرسانی زلزله ترکیه، نشان افتخار و لیاقت از سوی کشور ترکیه به جمعیت هلال احمر ایران تعلق گرفت.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست گزارش عملکرد جمعیت هلال احمر استان کرمان در دولت سیزدهم ارائه کرد و گفت: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار نفر از خدمات امدادونجات، بیش از ۵۹۱ هزار نفر از خدمات بهداشت، درمان، توانبخشی و دارویی، بیش از ۶۴۲ هزار نفر از خدمات مددکاری و حمایتی و محرومیت زدایی داوطلبان، بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات آموزشی عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شدند.

در این مراسم جمعی از معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان به بیان چالش‌ها و مشکلات مربوطه پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.