سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تور‌ها و میزگرد‌های آموزشی هفته گردشگری در مازندران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تور‌ها و میزگرد‌های آموزشی همزمان با هفته گردشگری در استان خبر داد.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری تور‌ها و میزگرد‌های آموزشی همزمان با هفته گردشگری در مازندران خبر داد و گفت:این تور‌های گردشگری در سراسر استان توسط موسسات گردشگری و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

او افزود: آشنایی با اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سرمایه‌های سبز، پرنده‌نگری، رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث، رانندگان وسیله نقلیه گردشگری، کارگاه آموزشی توسعه اکوتوریسم، بازاریابی نوین و راه‌های نجات از بحران و توانمندسازی کارشناسان نظارت اداره‌کل و شهرستان‌ها با نحوه ارزیابی از تاسیسات گردشگری از جمله دوره‌هایی است که در هفته گردشگری ارایه می‌شود.

برزگر از برگزاری میزگرد‌های متنوع گردشگری دراین هفته اشاره کرد و گفت: میزگرد‌های گردشگری روستایی و اجتماع محور پایدار و سبز، خانه‌های بوم‌گردی، سرمایه‌های سبز و نقش بانوان در توسعه پایدار محلی نیز در این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود تا شرایط حضور برای تمامی شاغلان حوزه گردشگری فراهم شود.

او از نیرو‌های آموز‌دیده به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه گردشگری در یک منطقه یاد کرد و افزود: یکی از استراتژی‌های وزارت‌خانه برگزاری دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در سراسر کشور به صورت مجازی است که علاقمندان بدون محدودیت مکانی، جهت حضور می‌توانند به سامانه www.education.mcth.ir و پیج اینستاگرامی training.tourism.iran مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.