سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه نخست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در ارزیابی عملکرد

رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد گفت: این مرکز از بین ۲۵ مرکز آزمایشگاهی در استان، رتبه نخست و از بین ۵۰۵ آزمایشگاه عضو در این شبکه، رتبه ۴۸ را کسب کرد.

سیفتی رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد گفت: در نهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال ۱۴۰۱، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد، از بین ۲۵ مرکز آزمایشگاهی در استان، رتبه نخست و از بین ۵۰۵ آزمایشگاه عضو در این شبکه، رتبه ۴۸ را کسب کرد.

او افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در این رتبه‌بندی، با کسب رتبه نخست در استان، رتبه اول در تعداد خدمات و رتبه اول در تعداد مشتریان در استان را نیز از آن خود کرد.

رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد ادامه داد: با همکاری و مساعدت همه‌جانبه مسئولان دانشگاه با این اداره، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در بین ۲۶۵ مرکز آزمایشگاهی مستقر در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با ۴ پله صعود، رتبه ۱۴ را به خود اختصاص داد.

او اظهار داشت: این آزمایشگاه در ارزیابی سراسری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ذیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به رتبه ۴۸ از بین ۵۰۵ آزمایشگاه عضو در این شبکه ارتقا یافت و این در حالی است که در آخرین رتبه‌بندی در سال ۱۳۹۹ آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد رتبه ۱۰۶ از بین ۳۳۰ آزمایشگاه و در سال ۱۴۰۰ رتبه ۵۲ از بین ۴۱۶ آزمایشگاه کشوری را کسب نموده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.