سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی صد درصدی سپاهان برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان برای دیدار نیروی هوایی عراق از آمادگی صذ درصدی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان و نیروی هوایی عراق در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۳ با اشاره به اینکه سپاهان برای این مسابقه از آمادگی ۱۰۰ درصدی برخوردار است گفت: این تیم در مسابقات لیگ ایران نتایج خوبی کسب کرده و اردوی خوبی هم در روسیه برگزار کرده است.


ایوب عا‌دیشو افزود: ما اکنون فقط ۶۰ درصد امادگی برای این مسابقه داریم؛ بازیکن ما شریف مصدوم شده و او بازیکن مهم و تاثیرگذاری برای ما بود.


او گفت: بازیکنان خارجی ما دیر به تمرینات اضافه شدند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی آماده نیستند، اما برای مسابقه اماده هستند و تلاش میکنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


عادیشو افزود: وقتی ما در زمین خوب بازی کنیم و نتایج خوبی داشته باشیم، هواداران هم خوب حمایت می‌کنند، امیدوارم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.


ابراهیم بایش بازیکن نیروی هوایی عراق هم در مورد دیدار با سپاهان گفت: سپاهان تیم و باشگاه بزرگی است و نتایج بسیار خوبی در مسابقات ایران کسب کرده است.


اوافزود: یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار خود را نداریم و این کار را برای ما بسیار سخت می‌کند، ولی برای کسب بهترین نتیجه همه تلاش خود را خواهیم کرد.

برچسب ها: فوتبال ، سپاهان ، اربیل ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.