سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت خوی

در آستانه سال نو، بیش از ۱۱۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خوی توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سال نو، با همکاری آموزش و پرورش و انجمن خیریه مهربانان ایرانی، یک هزار و ۱۰۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان با هدف محرومین زدایی و حمایت از تحصیل دانش‌آموزان مستعد و نیازمند اهدا شد.

مرتضی محمدپور با اشاره به اینکه جامعه هدف دریافت کننده بسته‌های لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم شهر خوی می‌باشد؛ گفت: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان این مناطق صورت گرفت.

این مقام آموزشی تصریح کرد: اقلام این بسته حمایتی شامل دفتر نوشتاری و نقاشی، مداد، خودکار، خط کش، مداد تراش و مداد پاکن می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آن‌ها برای خرید لوازم التحریر و کیف مدرسه کاسته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش خوی همچنین به ارائه خدمات آموزشی در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: در زلزله سال گذشته این شهرستان، ۸۰ باب مدرسه خسارت کلی و جزئی دیده بودند که ۳۵ باب مدرسه به همت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان و خیّران تعمیر و به چرخه آموزش بازگشته است. 

محمدپور اضافه کرد: در حال حاضر نیز ۱۶ باب مدرسه با ۱۲۲ کلاس درس درمناطق روستایی و شهری خوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.