سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد میزبان بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد گفت: بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد به میزبانی استان برگزار می‌شود.

حسین دهقان، رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد گفت: این کنگره ۷ تا ۱۴ مهرماه با حضور شرکت کنندگان سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار مرحله مدرسه‌ای، استانی، قطبی و کشوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، افزود: این مسابقات در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم و در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود که مسابقات رشته مفاهیم در محور‌های «خودباوری» و «تمدن‌سازی» در چالش‌های سه‌گانه خودباختگی، انفعال و ناامیدی در دو حوزه محتوایی و هنری و پنج قالب ساخت کلیپ، نماهنگ، تهیه پادکست (پاد پخش)، پاورپوینت (پرده‌نگار)، نمایش رادیویی و اینفوگراف (اطلاع‌نگاشت) انجام می‌شود.
 
دهقان ادامه داد: دانش‌آموزان در مراحل مذکور به رقابت با یکدیگر پرداخته و ۸۰۰ نفر توانستند به مرحله کشوری راه یابند که از این تعداد ۴۰۰ نفر در گروه دختران و ۴۰۰ نفر در گروه پسران در مرحله کشوری مسابقات به میزبانی یزد حضور خواهند داشت و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.