سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیر و مرمت ۵۷ دستگاه از پل‌ها و ابنیه فنی در اردبیل

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری استان اردبیل از تعمیر و مرمت ۵۷ دستگاه از پل‌های بزرگ و کوچک، آبرو‌ها و ابنیه فنی استان خبر داد.

مهدی زندیان در بازدید از پل انجیرلو با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۱ دستگاه پل بزرگ، ۴۷ دستگاه پل و آبرو کوچک ابنیه فنی آسیب دیده توسط راهداران پرتلاش استان تعمیر و مرمت گردیده افزود: برای تعمیر پل‌های آسیب دیده حدود ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری وقوع سیل‌های اخیر آسیب زیادی را به پل‌ها و ابنیه فنی استان وارد کرده خاطرنشان شد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۵۰۰ دستگاه پل و آبرو در قالب عملیات جاری راهداری، تنقیه و لایروبی شده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین جهت احداث و بازسازی پل‌های آسیب دیده در راه‌های اصلی که در سیل‌های ابتدای سال تخریب شده بودند، تعمیر و مرمت ۲۱ دستگاه پل و آبرو را یادآور شد و اظهار کرد: این پل‌ها در دست تعمیر و مرمت بوده که از جمله مهمترین این پل‌ها بازسازی پل «بنیاد آباد» است.

زندیان از تکمیل این پل تا اواخر مهرماه خبرداد و تصریح کرد: عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه پل احداثی انجیرلو نیز با دهانه ۲۵ متری و با تلاش و همت شبانه روزی راهداران ساعی در حال انجام است.

او گفت: در خصوص پیش بینی شروع زودهنگام نزولات جوی در پاییز امسال و لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه حادثه و خسارات احتمالی، اطلاع رسانی‌های لازم به صورت مستمر به شهرستان‌های تابعه جهت تنقیه پل‌ها و آبرو‌ها و تنظیم بستر رودخانه‌ها انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.