سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب یک مرکز لیزر درمانی غیر مجاز در سیرجان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: با توجه به وصول گزارش‌های مردمی و بازرسی ماموران این دانشکده، یک مرکز لیزر درمانی غیر مجاز پلمب شد.

نصرالله پور گفت: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی، زیبایی و... الزاما به مراکز مجاز که دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند مراجعه کنند و البته این مجوز بایستی در معرض دید عموم قرار گرفته باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: طبق قوانین وزارت متبوع، فقط متخصصان پوست و جراحی پلاستیک و پزشکان عمومی دارای گواهینامه معتبر که اطلاعات کافی در مورد پوست و مو دارند، می‌توانند در این حوزه مداخله درمانی داشته باشند و ضمن حضور پزشک بر بالین بیمار از دستگاه‌های لیزر استاندارد استفاده کنند.

او تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم افرادی با کمترین سطح دانش و حتی در آرایشگاه ها، در این حوزه ورود و گاهی آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد می‌کنند.

نصرالله پور افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمان را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش و یا از طریق شماره تلفن ۳۱۲۹۶۸۰۰ داخلی ۳۱۲ به اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.