سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح پزشک خانواده نیازمند معرفی بیشتر در جامعه

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف برای معرفی طرح پزشک خانواده و مزایای آن برای شهروندان تاکید کرد. 

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز در نشست با جمعی از مدیران مهریز گفت: عموم مردم مهریز از طرح پزشک خانواده اطلاع کافی ندارند از این رو همه وظیفه داریم تا این طرح را به تمامی مجموعه‌ها و یکایک افراد مختلف جامعه معرفی کنیم.

او افزود: اجرای طرح پزشک خانواده به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است و در این طرح شهرمهریز به ۱۳ بلوک ۳ هزار نفری تقسیم بندی شده است.

مختاری بیان داشت:طرح پزشک خانواده با هدف ارتقای سلامت جامعه و توجه بیش از پیش به موضوعات پیشگیری، خود مراقبتی فعال و اصلاح سبک زندگی اجرایی می‌شود.

در پایان این نشست مقرر شد با همکاری نهاد‌های مختلف شهرستان مانند اداره تبلیغات اسلامی واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وغیره با برگزاری برنامه‌های مختلف طرح پزشک خانواده توسط کارشناسان بهداشت بیشتر به همگان معرفی شود.

در طرح پزشک خانواده مهریز، بر اساس بلوک بندی‌ها در حال حاضر یک مراقب سلامت و یک ماما مراقب در نظر گرفته شده است و جمعیت تحت پوشش برای دریافت خدمت سطح یک میتوانند به مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌ها مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.