سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار نماینده ولی فقیه گیلان با ۲ خانواده شهید در گیلان

نماینده ولی فقیه گیلان با حضور در منزل سردار شهید حاج محمود قلی پور و روحانی شهید غلامحسن زحمتکش در رشت با خانواده‌ی این دو شهید دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه گیلان در دیدار با خانواده شهید قلی پور ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدای گرانقدر این سرزمین دانست و گفت: شهدا و ایثارگران ایران افتخارآفرینانی هستند که در مسیر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب و تاسی از رهنمود‌ها و منویات امامین انقلاب گام برداشتند.

همسر شهید حاج محمود قلی پور از شهدای دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار، مهمترین خواسته‌ی شهدا در عصر حاضر را عمل به انتظارات و آرمان‌های پاک شهدا و تلاش برای حفظ ارزش‌هایی دانست.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین امروز با حضور در منزل روحانی شهید غلامحسن زحمتکش با خانواده این شهید دیدار کردند.

وی در این دیدار با تاکید بر لزوم پاسداشت سیره و منش شهدا گفت: ولایتمداری و حفظ بصیرت از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهدای والامقام این سرزمین از جمله شهیدان قلی پور و زحمتکش است که موجب شد تا به عالی‌ترین افتخارات عالم یعنی مقام رفیع شهادت نائل شوند.

همسر روحانی شهید غلامحسن زحمتکش نیز در این دیدار مبنای عملکرد شهدا را خدمت صادقانه به عموم ملت در بستر کسب رضای خداوند عنوان و تصریح کرد: عشق به خدمت و وفاداری به کشور و انقلاب بود که آنان را به مقام رفیع شهادت رساند.

سردار شهید حاج محمود قلی پور سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۲ در منطقه‌ی حاج عمران به شهادت رسید و روحانی شهید غلامحسن زحمتکش کارمند بنیاد مسکن بود که سال ۱۳۶۶ در رشت بدست منافقان کوردل ترور شد.

یادواره‌ی ۴۱ شهید ترور مرکز استان ، فردا ساعت ۹:۳۰ صبح در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود و عصر فردا نیز مردم ولایتمدار رشت میهمان یادواره‌ی سردار شهید حاج محمود قلی پور در همین مکان معنوی خواهند بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.