سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش حزب‌الله به اتهامات واهی شبکه سعودی «الحدث»

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اتهام‌زنی‌های جدید شبکه الحدث علیه این حزب را به شدت محکوم کرده و آن‌ها را همسو با اهداف و ادعا‌های رژیم صهیونیستی دانست.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به اتهامات و ادعا‌های واهی شبکه «الحدث» درباره عملیات قاچاق سلاح در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری توسط مسئولان حزب‌الله واکنش نشان داد.

بیانیه‌ای که حزب‌الله به این منظور صادر کرده به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

‏﴿ إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا یُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِیَصُدُّوا عَن سَبِیلِ اللَّهِ ۚ فَسَیُنفِقُونَهَا ثُمَّ تَکُونُ عَلَیْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ ‏یُغْلَبُونَ وَالَّذِینَ کَفَرُوا إِلَىٰ جَهَنَّمَ یُحْشَرُونَ ﴾‏. (آیه ۳۶ سوره انفال: کافران اموالشان را انفاق می‌کنند برای این مقصود که راه خدا را ببندند، پس به زودی مالهایشان بر سر این خیال باطل برود و حسرتش بر دل آن‌ها بماند و آن‌گاه مغلوب نیز خواهند شد، و کافران را به سوی جهنم جمعا رهسپار سازند).

ما اتهامات واهی و سناریو‌های ساختگی شبکه الحدث علیه مقامات حزب الله مبنی بر قاچاق سلاح در فرودگاه بین المللی رفیق حریری را قاطعانه تکذیب می‌کنیم.

ما این افترا‌های بیهوده و اتهامات کاذب و نیز همدستی برخی طرف‌های داخلی لبنان با شبکه الحدث برای نشر این اکاذیب و تبدیل آن‌ها به گزارش‌های قضایی علیه حزب‌الله را به شدت محکوم می‌کنیم.

این افترا‌ها و تحرکات، توهین بزرگی به دولت لبنان و تمام سرویس‌های امنیتی این کشور است که یگان‌های آن در محوطه فرودگاه مستقر هستند. هدف طرف‌های مذکور از این اتهامات آن است که حزب‌الله را مسئول هر اقدامی که ممکن است بعدا در این فرودگاه رخ دهد، بدانند و وجهه سرویس امنیتی لبنان را تخریب کرده و در زمانی که فعالیت‌های فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری به خوبی در جریان است و جمعیت زیادی در آن تردد می‌کنند، موجب ایجاد تنش در این فرودگاه شوند.

ایجاد سرو صدا‌های رسانه‌ای اطراف فرودگاه رفیق حریری همسو با موضع دشمن صهیونیستی و ادعا‌های دائمی این رژیم درباره استفاده از این فرودگاه برای اهداف نظامی است که هرگونه تجاوز احتمالی رژیم اشغالگر به فرودگاه رفیق حریری یا تاسیسات آن را توجیه کند.

هماهنگی و همکاری این نهاد‌های رسانه‌ای با یکدیگر کاملا شناخته شده است؛ رسانه‌هایی که بدون هیچ مدرک و شاهدی اقدام به انتشار گزارش می‌کنند. همچنین همکاری آن‌ها با تعدادی از طرف‌های لبنانی معروف و وابسته به برخی سفارتخانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی خارجی نیز دیگر برای مردم لبنان نخ‌نما شده و همه روش‌هایی که آن‌ها به اشکال متعدد از جمله گزارش‌های تلویزیونی برای فریبکاری استفاده می‌کنند نیز موجب ناامیدی و شکست خودشان می‌شود. هیچ یک از این تلاش‌ها برای تحریف چهره حزب الله و مقاومت شرافتمندانه آن، بر روحیه مردم ما و اراده آزاد آن‌ها برای مقاومت و مقابله با اشغالگری تأثیر نخواهد گذاشت».

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
الحدث عربستان بازوی رسانه ای اسراییل شده است