حزب‌الله لبنان با درخواست توقف فوری درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه، تأکید کرد که تنها ذینفع این اتفاقات رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان با ابراز تاسف عمیق از درگیری‌ها در اردوگاه عین‌الحلوه، صراحتاً تأکید کرد: ما مخالف این درگیری‌ها هستیم و آن را مطلقاً رد می‌کنیم.

به گزارش العهد، حزب الله لبنان عصر امروز دوشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد: "حزب‌الله نسبت به درگیری‌هایی که از چند روز پیش در اردوگاه عین‌الحلوه آغاز و منجر به تلفات زیادی شده، ابراز تاسف می‌کند. جراحات، تخریب اموال و آوارگی جدید مردم فلسطین و ترکش‌های آن مناطق اطراف را تحت تأثیر قرار داده است."

در این بیانیه آمده است: "ما صریحاً و بدون تعارف تاکید می‌کنیم که با این درگیری‌ها مخالفیم و آن را مطلقاً رد می‌کنیم؛ چراکه تنها ذینفع این اتفاقات دشمن صهیونیستی است و بیشترین آسیب پذیری از آن متوجه ملت فلسطین و آرمان آن است."

حزب الله اضافه کرد: "در زمانی که رزمندگان مقاومت فلسطین در داخل کشور مشغول خلق بزرگ‌ترین حماسه‌ها برای آزادی هستند، این درگیری بی معنی در اردوگاه عین الحلوه در حال رخ دادن است و به وحدت ملی فلسطین و آینده آن آسیب زیادی وارد می‌کند".

این بیانیه می‌افزاید: "ما خواستار آتش‌بس فوری و تعهد به تمامی  مکانیسم‌هایی هستیم که در چارچوب اقدام ملی فلسطین با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی لبنان و نیرو‌های فعال و تأثیرگذار توافق شده است".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار