سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین باید به عنوان نماد گردشگری ایران مطرح شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و فرهنگی صنایع دستی استان قزوین گفت: قزوین با توجه به جاذبه‌های گردشگری و قطب فرهنگی و هنری باید به عنوان یکی از نماد‌های گردشگری کشور مطرح شود.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و فرهنگی صنایع دستی استان گفت: به طور طبیعی تمام استان‌های کشور در یک یا چند موضوع به عنوان نماد‌های گردشگری مطرح هستند.

وی اضافه کرد: هنگامی که یک نماد گردشگری تعریف شود، صحبت کردن از آن نماد در ذهن گردشگر، استان مورد نظر را متبادر می‌سازد و این در حالیست که قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران مطرح است.

به گفته خزائلی، در این رابطه قزوین می‌تواند در کنار سایر استان‌ها از جمله اصفهان، یزد و شیراز به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی انتخاب شود و لازمه انجام این مساله، حرکت به سمت یک نماد گردشگری است.

این مسئول همچنین اضافه کرد: قزوین طی سال‌های گذشته با برنامه ریزی‌های مناسب در حوزه گردشگری و ظرفیت‌های سنجی‌های متعدد صورت گرفته توانسته مرز‌های گردشگری کشور را جا به جا ساخته و ضمن میزبانی از مسافران داخلی، گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جذب کند.

خزائلی یادآور شد: امیدواریم با مشاورانی که در آینده نزدیک انتخاب خواهیم کرد به صورت مدون و با نگاهی عمیق بتوانیم قزوین را هرچه سریع‌تر به عنوان یکی از نماد‌های شاخص گردشگری کشور نزدیک کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.