سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد شده در زاهدان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از کشف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد شده در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرگرد معین شیخی گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر وجود اقدام به نگهداری و عرضه گوشت مرغ و قرمز تاریخ گذشته و غیربهداشتی در شهرستان زاهدان، با توجه حساسیت موضوع، تحقیق و بررسی پیرامون خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرقت.

 رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران پس از شناسایی مکان با هماهنگی مرجع قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی در بازرسی از سردخانه محل، ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد شده که بصورت غیر بهداشتی و فاقد هرگونه برچسب تولید و انقضاء بود را کشف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی گوشت‌های کشف شده مصرف خوراکی نداشته و بایددر مصارف صنعتی و و غیرخوراکی استفاده میشد، اما برابر اظهارات متهمان گوشت‌های مکشوفه در یکی از رستوران‌ها با نام تجاری خاص استفاده شده است؛ در تعاقب حسب دستور مقام قضایی قسمت سردخانه رستوران مکشوفه مهروموم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.