رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان از کشف ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاسد شده و پلمب ۴ رستوران متخلف در شهرستان زاهدان خبر داد.

  سرگرد  معین شیخی  گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر وجود اقدام به نگهداری و عرضه گوشت مرغ و قرمز خارج از شبکه و غیربهداشتی در شهرستان زاهدان، با توجه حساسیت موضوع، تحقیق و بررسی پیرامون خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرقت.

 این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از شناسایی مکان‌های مورد نظر و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و اداره دامپزشکی در بازرسی از رستوران‌های مورد نظر ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید خارج از شبکه توزیع که بصورت غیر بهداشتی و فاقد هرگونه برچسب تولید و انقضاء بود را کشف کردند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی گوشت‌های کشف شده خارج از شبکه توزیع و فاسد بوده و که نباید در مصارف صنعتی و و غیرخوراکی استفاده میشد، اما برابر اظهارات متهمان گوشت‌های مکشوفه در چندین رستوران با نام تجاری خاص استفاده شده است؛ در تعاقب حسب دستور مقام محترم قضایی تعداد ۴ رستوران متخلف پلمب گردید.

 

برچسب ها: گوشت فاسد ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار