سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب رشت تا پایان سال

مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر و شهرک صنعتی سفیدرود رشت در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال تکمیل می‌شوند.

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و هیئت همراه از سایت در دست ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب مسکن مهر، شهرک صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت بازدید کردند.

او به همراه معاونت محیط زیست انسانی و روسای ادارات پایش و امور آزمایشگاه‌ها و نیز حفاظت محیط زیست شهرستان رشت ضمن بازدید از روند اجرا، تکمیل، سرعت و کیفیت پیشرفت عملیات ساخت خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی سفیدرود، شهرک صنعتی رشت و فاضلاب مسکن مهر، بر تسریع در روند تکمیل هرچه سریعتر این تصفیه خانه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل محیط زیست گیلان در حاشیه این بازدید گفت: تکمیل این تصفیه خانه‌ها در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان ساکن در مسکن مهر و احیای رودخانه‌های زرجوب و گوهررود نقش بسزایی دارد و امید است با بهره برداری از این پروژه زیست‌محیطی، مردم از اثرات ارزشمند آن بهره‌مند باشند.

عشوری افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه‌ها از ورود ۴۰ هزار متر مکعب فاضلاب تصفیه نشده صنعتی و بهداشتی به ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود جلوگیری به عمل می‌آید.

او تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار، پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر رشت و شهرک صنعتی سفیدرود تا پایان سال در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

هر یک از پروژه‌های تصفیه خانه مسکن مهر رشت، شهرک صنعتی سفیدرود و شهر صنعتی رشت به ترتیب ۷۶، ۶۵ و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.