سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت

۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج در حال حاضر تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار گرفته اند.

حسین رنجبران معاونت برنامه ریزی، مدیریت و توسعه سازمان بیمه سلامت کشور در آیین گشایش ساختمان اداری بیمه سلامت بابلسر، گفت:در گذشته ۵ نوع بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت بوده اما اکنون ۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار گرفته و با همکاری دانشگاه‌ها و معاونت درمان عمده هزینه‌های کمرشکن این بیماران توسط دولت پرداخت می‌شود.

او افزود:اعتبار صندوق بیماری‌های صعب العلاج و خاص از ۵ هزار میلیارد تومان به ۷ هزار میلیارد تومان در امسال افزایش یافته است.

رنجبران گفت: در گذشته افراد دهک ۱ تا ۳ از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردار بودند که اکنون دهک‌های ۴ و ۵ نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی نیز درباره گشایش ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان بابلسر گفت: اداره بیمه سلامت شهرستان بابلسر در زمینی به مساحت ۵۲۲ مترمربع و زیر بنای ۲۲۴ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در خیابان امام خمینی ۲۳ گشایش و به بهره‌برداری رسید تا این اداره پس از ۲۷ سال صاحب ساختمان شود.

این پروژه بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ با پیگیری‌های باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار و اختصاص اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان و با حضور ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت کشور و فرماندار بابلسر کلنگ‌زنی شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.