سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از سه هزار میلیارد ریال به محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی سیستان و بلوچستان گفت: در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور به استان مقرر شد ۲ هزار میلیارد ریال در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای مشارکت با شهرداری‌ها اختصاص داده شود.

منصور بیجار  با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان آماده ارائه آن به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور هستیم گفت: با بررسی‌های انجام شده مقرر شد آن دسته از طرح‌هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و با تأمین منابع مالی مورد نیاز تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید شناسایی و معرفی شوند.
وی افزود: در همین راستا برای پنج شهرستان در حوزه سیستان ۱۰۰ میلیارد تومان و برای ۱۱ شهرستان در حوزه جنوب نیز ۱۰۰ میلیارد تومان در فصل‌های عمران شهری و روستایی، آب و آبرسانی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، شیلات، توسعه راه روستایی، بهداشت و درمان و کشاورزی در نظر گرفته شده که ۱۰۷ پروژه تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین برای کمک به شهرداری‌های استان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور برای بهبود مبلمان شهری، تامین تجهیزات و ماشین آلات و ایجاد پارک بانوان مشارکت داشته و مقرر شده یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شود که بر اساس الویت بندی نیز اسامی شهرداری‌ها نیز تهیه شده است.
وی افزود: مقرر شده چمن مصنوعی تعدادی از زمین‌های ورزشی روستایی که زیرسازی آن‌ها به اتمام رسیده توسط بنیاد مستضعفان تامین و تکمیل شوند که بر اساس نیاز دهیاری‌ها موقعیت ۳۰ زمین ورزشی در سطح استان تهیه شده است.
بیجار تصریح کرد: با هدف تأمین برق پایدار در مناطق گرمسیر نیز قرار بر این شد تا بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ۲۰۰ دستگاه ترانس برق را در حوزه روستایی تهیه و ارائه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.