مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق‌رسانی به پنج روستای شهرستان خاش و سه روستای شهرستان تفتان در حال انجام است.

محمد رئیسی در حاشیه بازدید از شبکه برق خاش و تفتان گفت: روستا‌های یعقوب‌آباد، ریگ‌آباد و احمد ریگی تفتان و روستا‌های کامران آباد، نصرت‌آباد پشت کوه، نورآباد کلکلی، زیرکان و خوشاب پلاسو خاش از جمله مناطق مورد برق‌رسانی است.
 
وی ادامه داد: ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه موردنیاز جهت برق‌رسانی به این تعداد روستا است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای برق‌رسانی به این روستا‌ها در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه برق‌رسانی، ۸۹ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.
 
رئیسی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه‌های شهرستان تفتان مشخص و پروژه برق‌رسانی به روستا‌های خاش در مرحله اجرای طرح و مشخص‌کردن پیمانکار جهت اجرای پروژه است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد روستا‌های سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، گفت: تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار استان که کد آبادی و مجوز لازم از دستگاه‌های متولی دارند از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.
 
بازدید از پروژه توسعه شبکه برق روستای چاه‌شور تفتان، بازدید از پروژه جابه‌جایی رفع حریم شبکه‌های روستایی و توسعه شبکه برق شهری خاش از دیگر محور‌های مورد بازدید این سفر بود.

برچسب ها: برق رسانی ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.