سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی شایسته کرمانشاه در رسانه ملی به عنوان دروازه کربلا

رییس سازمان صدا و سیما در مرز خسروی گفت : معرفی شایسته کرمانشاه در رسانه ملی به عنوان دروازه کربلا و اطلاع رسانی مناسب از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی سبب استقبال زائران برای عبور از این مرز شد.

جبلی رییس سازمان صدا و سیما در مرز خسروی گفت : مهم‌ترین هدف رسانه ملی کمک به همایش اربعین برای توزیع مناسب زمانی و مکانی حرکت زائران به سمت مرز‌ها بوده به گونه‌ای که از اول تا ۲۰ سفر به صورت مناسب تراکنش جمعیت داشته باشیم و جمعیت در یک مقطع زمانی کوتاه و در یک دوره ۲۰ روزه به سمت مرز حرکت نکند که باعث ایجاد ترافیک در جاده‌ها و مرز‌ها شود.

وی افزود: با برنامه سازی مناسب صدا و سیما امسال زائران از خمه مرز‌ها برای تشرف به عتبات عالیات استفاده کردندبه گونه‌ای که جمعیت در یک مرز و یا در یک زمان تردد نکردند و جمعیت بین مرز‌ها پراکنده شد.

به گفته وی تراکنش زمانی و مکانی باعث شد که امسال شاهد ترافیک در جاده‌ها و مرز‌ها نباشیم.

جبلی گفت: سال گذشته که از خسروی به کربلا سفر کردم به مردم کرمانشاه قول دادم که برای معرفی خسروی برای سفر آن‌ها به عتبات عالیات تلاش کنیم تا بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی که در مرز خسروی فراهم شده به زائران عتبات عالیات بشناسانیم تا مردم از این مرز و امکانات مناسبش استفاده بکنند که خوشیختانه این امر امسال محقق شد.

رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: مرز خسروی از یک سو دسترسی راحتی به عتبات عالیات دارد ضمن اینکه دسترسی راحت به مرز خسروی از داخل کشور نیز امکان‌پذیر است.

وی با ابراز خرسندی از افزایش استقبال از مرز خسروی گفت: امسال با روشنگری رسانه ملی استقبال مردم برای تردد به عراق برای زیارت عتبات عالیات از مرز‌های تمرچین و باشماق هم افزایش یافته است .

برچسب ها: رسانه ملی ، مرز رسمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
قدم رئیس رسانه ملی بر چشم مردم کرمانشاه،انشاءالله به سلامت به کربلا مشرف شوند و به سلامتی هم به ایران برگردند.