سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اما و اگرهای رفع مشکل سرویس مدارس و ترافیک شهر یاسوج

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:تعداد سرویس های مورد نیاز مدارس شهر یاسوج ۲۵۰ دستگاه است و شرکت های معرفی شده از طرف شهرداری یاسوج توان جابه جایی دانش آموزان مدارس شهر یاسوج را ندارند.

مظفر برافراشته گفت: در سال های گذشته مدیریت سرویس مدارس با آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان بود که با توافقنامه بین وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور این موضوع به معاونت حمل و نقل شهرداری ها واگذار شد.
 
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان  افزود: در این توافتنامه مقرر شده آموزش و پرورش نیازمندی های خود مبنی بر تعداد سرویس های مورد نیاز را به شهرداری اعلام کند و شهرداری نیز بر اساس مجوزهایی که به شرکت ها واگذار کرده، نیازمندی های سرویس مدارس را تامین کند.
 
وی ادامه داد: شهرداری اسامی ۹ شرکت را برای آموزش و پرورش فرستاده که با پیگیری ها مشخص شده است این شرکت ها کمتر از ۲۰ خودروی ون یا مینی بوس دارند که پاسخگوی نیاز مدارس مرکز استان نیست.
 
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان گفت: تعداد سرویس های مورد نیاز مدارس شهر یاسوج ۲۵۰ دستگاه است و شرکت های معرفی شده از طرف شهرداری یاسوج توان جابه جایی دانش آموزان مدارس شهر یاسوج را ندارند که باز همان مشکلات سال قبل ادامه خواهد داشت.
 
گره کور ترافیک شهر یاسوج با دستان استاندار باز می شود
 
رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش استان گفت: به شهرداری پیشنهاد شد با نبود خودروی لازم در شهر یاسوج مناقصه ای عمومی برگزار شود که با مشارکت شرکت های استان های همجوار نیازمندی های سرویس مدارس یاسوج تامین شود و تاکنون شهرداری پاسخی به این پیشنهاد نداده است.
 
برافراشته افزود: تامین سرویس مدارس یاسوج دغدغه همگانی است چرا که مشکلات فراوانی برای شهر یاسوج به همراه دارد و نیازمند تصمیم قاطعانه استانداری برای رفع مشکل سرویس مدارس و ترافیک شهر یاسوج است.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: شهرداری یاسوج تامین سرویس مدارس را به بخش خصوصی واگذار کرده و شرکت های متقاضی باید در سامانه شهرداری ثبت نام کنند.
 
عبدی دانش مقدم ادامه داد: تاکنون همه شرکت ها ثبت نام نکرده اند و از طرفی تعداد زیادی مینی بوس و اتوبوس های شهر یاسوج فرسوده است و قابل استفاده نیست.
 
دانش مقدم نبود زیر ساخت های لازم در شهر یاسوج را مشکلی برای تردد اتوبوس در خیابان های این شهر دانست و گفت: با مداخله استانداری و دیگر سازمان ها با ارایه تسهیلات بانکی به شرکت های متقاضی برای تامین خرید خودروی "ون"، ترافیک شهری و نیازهای مدارس تامین می شود.
 
وی در پاسخ به سئوالی درباره برگزاری مناقصه عمومی برای مشارکت شرکت های غیربومی گفت: تاکنون شهرداری مناقصه ای برگزار نکرده و از شهرداری استان های همجوار نیز برای تامین مینی بوس غیربومی پاسخی دریافت نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.