سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ هزار زائر اربعین قم از طریق ناوگان جاده‌ای به پایانه‌های مرزی اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: از ۲۷ مرداد تا ۱۲ شهریورماه جاری، ۶۰ هزار و ۱۱۱ زائر اربعین از طریق ناوگان جاده‌ای به مرز‌های چهارگانه کشور اعزام شده‌اند.

محمد پورتیموری گفت: اعزام این تعداد زائر اربعین به مرز‌های خروجی کشور در قالب یک هزار و ۸۶۶ سفر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم  مرز مهران را پرتقاضاترین مرز خروجی زائران قمی یاد کرد و گفت: از مجموع تمام زائران جابه‌جاشده توسط پایانه مسافربری استان قم بیش از ۳۱ هزار نفر از آن‌ها مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

پورتیموری ادامه داد: در این مدت ۱۸ هزار و ۸۰ نفر زائر قمی از طریق مرز چذابه، ۶ هزار و ۳۳۰ زائر به مرز شلمچه و یک هزار و ۱۵۱ نفر به مرز خسروی منتقل شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۶۷ هزار مسافر به سایر استان‌های کشور از طریق پایانه مسافربری استان قم جابه‌جا شده‌اند.

پورتیموری در پایان با بیان اینکه بلیت ناوگان اتوبوسرانی قم با نرخ مصوب و بدون ازدحام جمعیت بین زائران توزیع می‌شود، بیان کرد: به‌صورت متوسط روزانه چهار هزار زائر اربعین حسینی از طریق پایانه مسافربری استان قم به مرز‌های چهارگانه (مهران، چذابه، خسروی و شلمچه) اعزام می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.