رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، حدود ۹۳ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور برقرار شده که از این بین بیش از ۱۳ درصد کل تماس‌ها، با مرکز مدیریت راه‌های استان قم بوده است.

حمید سالاری گفت: طی این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌های استان قم برقرار شده است.

سالاری اضافه کرد: با توجه به تعداد تماس‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان قم در این بازه زمانی، به طور متوسط روزانه ۸۰ تماس با این مرکز برقرار شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: بیشترین تعداد تماس از مجموع کل تماس‌های برقرار شده با مرکز مدیریت راه‌های استان به موضوع کسب اطلاعات راه‌ها به تعداد حدود ۱۱ هزار مورد بوده که این تعداد بیش از ۸۷ درصد از تماس‌ها با این مرکز را شامل می‌شود.

سالاری تماس درخصوص وضعیت ساختاری راه‌ها را در رتبه دوم تماس‌ها با این مرکز دانست و تصریح کرد: ۹۱۷ مورد تماس با این مرکز متعلق به وضعیت ساختاری راه‌ها بوده که بالغ بر ۷.۴ درصد از کل تماس‌ها را شامل می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم شکایت از بخش حمل ونقل کالا را با ۴۵۰ مورد تماس (۳.۷ درصد)، در رتبه سوم از مجموع تعداد تماس‌ها برشمرد و اعلام کرد: شکایت از وضعیت حمل ونقل عمومی حوزه مسافر با ۲۱۴ مورد (۱.۷ درصد) تماس، کمترین تعداد شکایت‌های دریافتی توسط این مرکز را به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با بیان این که سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در تمامی ساعات شبانه روز، آماده دریافت شکایت ها، انتقادها، پیشنهاد‌ها و ... هموطنان است عنوان کرد: تعداد تماس‌های حاصله با مرکز مدیریت راه‌های استان طی یک هفته نخست ایام سفر‌های اربعین، ۶۵ درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار