سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 پلمب یک مرکز طب سنتی غیرمجاز در بردسیر

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر از پلمب یک مرکز مدعی طب سنتی به دلیل اعمال مغایر با سلامت مردم در این شهرستان خبر داد.

عماد بنی اسدی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی‌های میدانی به عمل آمده از سوی تیم بازرسین سازمان غذا و دارو و دایره نظارت بر اماکن شهرستان، یک مرکز طب سنتی فاقد صلاحیت پلمب شد.

دادستان بردسیر بیان داشت: این مرکز که مدتی بدون حضور پزشک و اخذ مجوز از نهاد‌های ذیربط در شهر بردسیر اقدام به ویزیت، زالو درمانی، حجامت درمانی، عرضه داروی خارج از چرخه و نیز داروی فاقد تاییدیه سازمان غذا و دارو می‌کرد، پلمب و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی تأکید کرد: همشهریان باید برای دریافت خدمات سلامت فقط به مراکز مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان دارای تخصص و آموزش دیده مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حدیث
۱۶:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
دادستان بردسیرعرضه رسیدگی به پروندهای دیگرکه مردم چندین سال رفت و آمدمیکنن را نداره افتاده حرف به گوش یک عده مفت خورو مافیای داروهای آدم کش میکنه میره پلمپ میکنه چون میفهمندبه نفع مردم هست وب ه ضرر خودشون شما خیلی زرنگین پروندهای چندین ساله را که مردم دارین میدوونین و هی ازشون پول میگیرین حل کنین نه برین دردسر درست کنین برای این چنین انسانهایی که فقط به فکرسلامتی مردم هستند ننگ برکسانی که چوب لاچرخ زندگی دیگران میگذارند