سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رگبار گاهی همراه با رعدوبرق در اکثر نقاط کشور

سازمان هواشناسی برای امروز در بیشتر نقاط کشور رگبار گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خبر داد.

امروز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در برخی نقاط استانهای اردبیل و گیلان و غرب مازندران همچنین ارتفاعات جنوبی کرمان ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان شمال و شرق هرمزگان ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ میدهد.

 دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، غرب گیلان شرق و شمال ،هرمزگان ارتفاعات جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. 

سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار میشود فقط در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

 همچنین امروز و فردا دوشنبه در حد فاصل بین زاگرس جنوبی و مرکزی بویژه استانهای فارس کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و جنوب استان های یزد و اصفهان در ساعات بعد از ظهر انتظار رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید وجود دارد.

از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود در استان خوزستان ایلام و نوار مرزی استان کرمانشاه تا چهارشنبه ۳ تا ۴ درجه هوا گرمتر می شود.

در شرق شمال شرق و جنوب شرق و برخی نواحی مرکز کشور طی پنج روز آینده وزش باد شدید گاهی گردوخاک رخ می دهد و در نوار شرقی بویژه منطقه زابل وزش باد بسیار شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

 یکشنبه و دوشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.